Milladoiro, 9 de novembro de 2019

Estimados socios, informámosvos que tedes dispoñible no voso correo un resumo das actividades realizadas pola ANPA no último mes, esperamos que sexa do voso agrado.

E como na ANPA traballamos para todas e cada unha das familias, para os que non sodes socios queremos que sepades que agora mesmo un dos temas nos que estamos traballando e as problemáticas relativas o servizo de comedor entre elas a falta de información do que comen os nenos xa que se sustituiu o uso de axendas por unha aplicación móvil que non se usa axeitadamente, queixas de falta tempo para que os nenos laven os dentes, recibos atrasados .....

Sabemos que sodes moitos os pais que estades preocupados por estas cuestións, sexan ou non os vosos fillos usuarios do servizo (recordade que maña pódevos facer falta a vos), por iso pedimosvos que nos axudedes a demostrar que existe preocupación por este tema e que somos moitas as familias afectadas.
Para iso preparamos un formulario específico para este tema donde podedes deixar constancia da vosa opinión, con isto pretendemos reforzar as nosas peticións con datos.

http://bit.ly/satisfaccion-comedor

Aproveitamos para recordavos que somos conscientes que hay moitas mais problemáticas pero non sempre podemos coñecer o alcance real en canto a preocupación que realmente suscita ou non un tema, para iso temos habilitados os formularios de queixas, consultas e propostas na web da ANPA na sección escoitámoste.

Animádevos a compartir deste xeito as vosas inquedanzas, entre todos intentaremos conseguir as melloras necesarias no centro e nos servizos vinculados.

docs.google.com
 
Dende a ANPA As Brañas do CEP Ventín, veñense recibindo queixas de distintos aspectos do servizo de comedor. O pasado mes xa solicitamos por escrito ao Concello medidas para solucionar os problemas coa nova aplicación que substitúe as

Please publish modules in offcanvas position.